Wednesday, December 30, 2009

~Lafaz Yang TerSimpan ~

Assalamualaikum.....

Minggu pertama yang sangat teruk. Makin hujung tahun rasa macam otak dah jadi tak berapa stabil, emosi pun macam tu jugak. Esok adalah hari terakhir 2009, jadi esok jelah ye aku muhasabah balik apa yang aku dah wat dalam masa setahun ni. Rasa macam2 aku dah buat dan aku rasa banyak lagi aku tak buat.

Tapi kali ni aku tak muhasabah lagi coz mood aku tak berapa stabil rasa nak mengamuk je. Otak pun makin blur, idea tak leh kuar secara pukal. Rasanya aku kena banyak solat tahajud ni, yela time macam nilah mudah mengalirkan airmata.

Aku terdengar la plak kat ikim lagu "Lafaz Yang Tersimpan". Ishh!!! rasa nak masukkan je lagu ni. Nak tujukan lagu ni buat sahabat aku yang duduk jauh dari keluarga... yela kengkawan yang kat Morocco, kat Mesir, kat London dan kat mana jualah sahabat aku berada.
Harap korang semua terhibur... hehhee...


Jangan simpan lafaz kasih dan sayang korang semua kepada keluarga terutamanya mak dan ayah korang.

Dan jangan pula korang simpan je perasaan korang kat seseorang, nanti melepas. Janganlah takut orang kata perigi mencari timba. Coz sekarang ni kita pakai paip je pun. (hehhee). tapi yang penting mestilah berlandaskan yang telah ditetapkan syarak okey!

semoga terhibur......

No comments:

Post a Comment