Tuesday, December 15, 2009

~KepUtuSan ExaM Yang menG"KECEWA"kan~



Assalamualaikum.....

Petang tadi sempatla menjenguk ke site U aku... nak check result exam sem satu 2009/2010. Sedih betul bila result aku teruk betul. Selama aku masuk U ni tak pernah aku dapat C+ korang tahu tak?. Tapi result aku kali ini aku dapat satu C+. rasa sedih dan down giler2 ni. tak da mood nak buat apa jua. nampaknya cita-cita nak dapat 4 flat untuk satu tahun tak menjadi. Walaupun satu C+, aku still lagi above 3.5 pngk and png. tapi sedihlah. gerenti mak dan kakak dan abang aku tak bagi aku join mana-mana program lagi. Yela harapan nak tengok aku dapat ijazah kelas pertama. tapi kat UM ni ijazah kelas pertama ranking dia tinggi sangat laaaaa. boleh ke aku nak capai????
AKU DOWN TAHAP CIPAN NI....... TOLONGLAH AKU....

1 comment:

  1. ala akk nih..huhu~
    xpe2..kalu rasa nak repet ok gak..hehe

    ReplyDelete