Thursday, December 31, 2009

.: Check List AZAM 2009 before CounDown 2010.. :.


Assalamualaikum semua.....

2009 bakal melabuhkan tirainya.... dan 2010 bakal memulakan langkah dan gerak.
Bagaimana dengan azam yang lalu?
Masih ada lagi yang tidak selesai atau sempurna?
kalau nak tanya ke aku.... memanglah harapan 2009 aku banyak yang tak menjadi... aku nak listkan azam aku tahun 2009

  1. Nak dapatkan 4 flat dalam semester 4 dan 5 (tapi dua2 x kesampaian)
  2. Nak jadi seorang aktivis Islam (hampeh je coz pemalas....)
  3. Nak kuruskan badan ....(tak kurus2 jugak )
  4. Nak cari pendapatan tambahan (ada la jugak dapat seribu masa cuti bulan 6)
  5. Nak keluarkan satu buku ( cerita ada tapi xda ending coz idea dah mati sekerat jalan)
  6. Nak belajar pasal web (dah pun tercapai... alhamdulillah)
  7. Nak pulihkan kembali hubungan keluarga yang sangat kritikal... alhamdulillah dah menunjukkan hasil dari usaha aku)

Itu jelah aku rasa impian dan azam 2009 aku... tak berapa banyak... tapi kalau nak dikira peratus yang berjaya hanya 20% je kot....

Apa ye azam 2010 aku? boleh beri cadangan? Kan esok dah masuk 2010... bantulah aku dalam buat azam.


1 comment:

  1. Cadangan Pertama: KAHWIN...!!!
    Cadangan Kedua: ANAK..!
    Cadangan Ketiga: Membesarkan anak dengan cemerlang
    Cadangan Keempat: Berbesan denganku...!!!

    Agar2 ken la,tercapai ke tidak benda2 ni semua?
    hohohohoh

    -BintuHood-

    ReplyDelete