Sunday, September 6, 2009

Oh Anime ... Oh Resepi Bujang...

ada beberapa minggu lagi aku kena hantar web anime aku ke cik hidayah kat kelas hidayah. Pening tol la bila nak nak wat background sendiri. lagi satu...
dah la aku ni x berapa mahir sangat nak masukkan code. Sapa2 yang boleh nak ajar aku dan bantu aku siapkan projek ni harap-harap ada yang sudi memberi bantuan. hahahaha.

Semalam aku baru siapkan banner dan background untuk web aku tu. Lepas tu aku aku ingat yang aku bukan hanya ada satu je web kena siapkan tetapi dua. DUA tahu tak? tetiba je otak aku ni berdenyut rasa macam nak pitam. Walaupun aku memang minat tahap cipan kat anime, tapi nak wat web apsal anime bukan senang. Macam Syed Muzaffar nak naik Soyuz je aku rasa. hahahaha.

Nasib baik ada lagu-lagu Faizal tahir yang menemani aku ni. Bukan tu je Bunkface pun boleh kurangkan sikit otak kepala aku yang tengah berdenyut-dunyut ni. Nak telan Activ Fast aku puasa la pulak. Time berbuka la aku telan. Ni la dugaan bila bulan puasa. Korang rasa la Doraemon pose tak? naruto pose? Ben (watak dalam Le Gardenia) tu pose tak?. Aku harap sangat diorang tu pose. (giler ke aku n i, kartun mana puasa)


Cuba kau dengar
Cuba kau cuba
Diam bila ku cuba
Tuk berbicara dengan kamu

Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk meluahkan rasa hati
(jiwang la pulak aku)

Dan bila kau bersuara
Setia ku mendengar
Agar tenang kau merasa

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
(dengan sapa? aku dengan sapa?)

Dan bila
Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…padamu
(baik tol aku)


Cuba kau lihat
Cuba kau cuba
Renung ke mata aku
Bila ku kaku melihatmu

Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk menyatakan rasa sakit
Dalam diri

Dan bila kau perlu
Setia ku menunggu
Agar senang kau merasa
(x da masa nak tunggu orang yang x ingin dgn kita)

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…padamu

Maafkan kerana aku tak pernah
Terlintas tuk menulis pada mu
Salahkan ku
Tak mungkin lagi aku meminta
Untuk kau mendengar..
Untuk kau melihat ke mataku

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu


Tabik spring la kat mamat Faizal Tahir ni boleh wat aku tangkap jiwang dengan lagu-lagu dia.

Chow Chin Chow... I WANT FINISH MY WEB ~HU HU ~

No comments:

Post a Comment