Monday, September 7, 2009

Ampun AKu KAwan !!!


Assalamualaikum...
korang masih ingat lagi tak tajuk artikel aku yang ni "sedih + + + geram kat lelaki"?
sebenarnya aku nak mintak maaf kepada sesiapa yang terasa atau kisah aku tu menyentuh sensitiviti perasaan mereka.
Pagi-pagi lagi aku terima panggilan yang menyatakan statement aku tu sebenarnya salah. Okey aku terima, dan aku nak minta maaf. AKU MINTA MAAF & AMPUN.
Dan ada yang perlu aku perbaiki ni, sebenarnya
kawan aku tu x clash pun. Aku tersalah faham la pulak. Kawan aku ni sebenarnya setia tahap cipanla dengan Awek dia tu. Cuma almaklumla... kawan aku ni anak yang soleh dan tak pernah mengingkari kata - kata dan kehendak ibunda tercinta. Kawan aku naik pening mana satu pilihannya. Rupanya aku tersalah dengar ke tersalah faham ke ?korang faham tak?. kalo korang tak faham aku lagi la tak faham ( ha haha ha).

So, bila dapat tahu mereka masih lagi bersama, tapi tak tahu macamana nak teruskan perhubungan ni. Aku berharap sangatlah kawan aku ni jadi lelaki yang gentleman (macam super hero aku la , Faizal Tahir). Berbincanglah dengan mak dan ayah dia baik-baik. Kesian aku tengok awek dia, kang merana sapa susah? Aku jugak yang susah. hehehehe ( tak kan awek dia nak jadi bini kedua aku kot? mustahil).

Whatever, doa banyak-banyak ke tuhan agar dibukakan pintu hati si ibu agar dapat menerima buah hati kawan aku ni. Korang pun turutlah berdoa sama. Agar mereka ini disatukan dan direstui perhubungan mereka. Amiiin...

CHOW CHIN CHOW
Assalamualaikum...

3 comments:

  1. hahahhaha...perkara biasa dalam hidup.
    so, take it as our challenges in life.
    Semoga teman kami di panjangkan jodoh nya.
    we love our friend forever..
    her sick,our sick also...cewaaaaaaaaaaah..hhahaha

    ReplyDelete
  2. kan aku dah kata semua pasti doakan korang... kawanku tolong la dengar perasaan kami ni.
    kami nak tengok korang bahagia.

    ReplyDelete
  3. yup!!!kami mahu kebahagiaan yang berpanjangan..

    ReplyDelete