Wednesday, March 10, 2010

~ Selamat hari Ulangtahun Kelahiran ... MAk!~


Assalamualaikum....
hari ni hari RABU... 10/3/2010....

Dua hari yang lalu adalah hari ulangtahun kelahiran dua insan yang aku sayang.... mak (ROHANi) dan kawan aku norsyafawati abd rahim...(kat usim) 8/3/2010
lagu ini aku tujukan buat MAK dan kawan aku Syafa
I'll be loving you forever,
Deep inside my heart you'll leave me never,Even if you took my heart,
And tore it apart,
I would love you still, forever,

You are the sun,
You are my light,
And you're the last thing on my mind,
Before I go to sleep at night,
You're always round,
When I'm in need,
When trouble's on my mind,
You put my soul at ease,

There is no one in this world,
Who can love me like you do,
That is the reason that I,
Wanna spend forever with you,

We've had our fun,
But who'd have guessed along that road,
We'd learn to give and take,
It's so much more than I could have dreamed,
Cause you make loving you, so easy for me,

There is no one in this world,
Who can love me like you do,
That is the reason that I,
Wanna spend forever with you,


Cause this is the world, where lovers often go astray,
But if we love each other, we won't go that way,
So put your doubts aside,
Do what it takes to make it right,
I love you, forever, no-one can tear us apart


Mak...
kak lang tak dapat pulang ke kampung pada hari jadi mak,
setiap tahun kak lang sambut hari lahir mak,
tahun ni pun akan sambut gak...tapi lamabt sikit,
maafkan segala dosa anak mu ni ye..
anak mu janji akan buat KEK untuk mak,
semoga mak panjang umur (sebab kami hanya ada mak je kat dunia ni...)
dan dimurahkan rezeki (cucu yang ramai)
terima kasih atas didikan dan jerih perih membesarkan anak yang degil dan nakal macam kaklang,

norsyafawati,

selamat hari lahir ke 24... kamu dah tua
minta maaf sesangat rasanya sejak aku di UMKL ni memang jarang sesangt nak borak @ sms ko,
selamat hari lahir sekali lagi,
terima kasih coz jadi kawan aku,
aku nak sangat pi usim.. tapi aku ada hal...
but i wish u hepi always..
may allah bless u..
good luck...

i love u mom so much..... i miss u syafa.....


No comments:

Post a Comment