Wednesday, March 10, 2010

.: resepi terbaru:. sedapnya....


Assalamualaikum....

Malam ni sepatutnya aku rancang nak pi pasar malam sebelah kawasan perumahan aku ni....
tapi kerana dek penyakit malas nak turun ke bawah dna bersesak-sesak dengan orang ramai....
aku telah berjaya mencipta satu resepi untuk kehidupan aku....

apa dia?

haaaa..... tengoklah ....

ini dia.....


mee g
oreng yomyam+ telur mata kebau

korang nak tau dek penangan mee goreng tom yam aku ni, satu rumah aku bersin... pedas... yela aku masukkan hampir separuh genggam cili api....

masa aku dok ber'blog' ni... aku tengah menikmati rasanya...


sedap nya...... hehehe (perasan tol)...
aku boleh kalahkan chef wan ni...

sapa nak cuba.. bgth jela.... aku pos guna sms... hahahha

byee
sayonara
wassalam....

No comments:

Post a Comment