Thursday, November 26, 2009

~Relevankah Aku DiHatiMU @ R.A.D.H.A~



Assalamualaikummm....
Sebelum aku balik ke kampung hari ni, aku sempat singgah kat MPH Mid Valley mencari buku. Dah lama rasanya aku tak beli buku, kebiasaannya aku akan beli dua buah buku dalam masa sebulan. But, bulan november ni aku tak dapat beli banyak coz 'poket ku kering'.

Dok cari buku-buku yang ringan tetapi boleh mendidik jiwa kat bahagian novel, tak da lah pulak. Boleh di katakan hampir semua genre buku jenis islamik ni aku dah baca. So, try la tengok buku yang kak Juwairiyah tulis pasal Ust Dzulkhairi (Mantan YDP PMIUM dan kini ketua pemuda PUM, dengar2 mcm tu lah). Buku tu aku lupa tajuknya, aku rasa buku tu dilancarkan lagi kot, coz baru je siap cetak.

Dok jalan2 kat rak2 buku novel, terjumpa satu buku dari Jemari Seni. Aku minat la jugak buku terbitan JS ni. tajuknya ialah "Relevenkah Aku diHatiMu@ R.A.D.H.A". harap sangat tak lah aku rugi beli buku ni. Hehehe.

Aku ada beli jugak satu buku yang aku minat la cara penulisan yang santai dan islamik. tajuk buku yang lagi satu aku beli tu ialah "Diari Sufi". Dalam buku ni banyak doa, bagus tu. sambil membaca boleh tambah ilmu. Aku nak bagi je tunjuk ke korang cover buku tu, dok cari kat internet xda la plak. Nanti aku ada masa aku snap buku tu dan upload dalam blog ni ok.

Sampai sini sahajalah.... Tanamlah minat membaca hatta baca papan tanda kat jalan raya. hahahaha

1 comment: