Wednesday, November 25, 2009

~Susah Betul Lanak Pandai DWcs4 ni~



Assalamualaikum...
Dah tiga hari ber'kursus' dreamweaver cs4' ni, hari pertama hanya perkenalan tentang www, dan pasal "coding". Ni la yang aku paling lemah pasal-pasal coding. Teringat la pulak masa aku mula-mula belajar kod mengkod ni rasa macam nak demam. ALhamdulilah masa kelas pertama tu aku tak la rasa pening2 atau nak demam, just pelik pakai dreamweaver pun guna coding ke? pelik2.

Al-kisah pulak hari kedua kau kat kursus tu, aku telah mempopularkan diri aku
tanpa sengaja, mana taknya kelas mula jam 9.00pagi aku sampai jam 9.35, siap ditulis late pada pada kertas kedatangan. Ha... ni yang aku nak cerita ni, aku dah sampai awal beb... Jam 835 pagi lagi aku sampai kat tempat program, masalah yang membuatkan aku lambat masuk klelas ialah kerana aku dok leka mencari parking kereta khas untuk pelajar. cari punyer cari parking akhirnya kau kena letak kat tasik varsiti. punyer la bapok jauh , dan apgi-pagi lagi aku dah kena mula bersenaman..huhuhu (dah la berat badan aku dah naik, penat lelah betul la ku rasa bila sampai kat blok FBE tu)

Malu giler rasa macam nak masukkan je muka dalam beg masa tu, nasib naiklah aku jenis yang selamba bye2,jadi hal macam ni abgi aku adalah perkara biasa(walaupun muka aku time tu rasa cuak giler la)

So, hari ni(hari ketiga) aku sampai 15minit awal(kira aku la yang paling awal sampai la kelas tu). Aku dah serik beb nak datang lewat(hehehe tak tau la sampai bila kau serik). Doakan lah aku sokmo sampai awal, hehehe dan serik aku ni berpanjangan sehingga ku tua(moga2 aku tak datang lewat kat mana2 kelas atau program lagi).
Oklah kelas aku ank start dah.

BYE2
CHOW CHIN CHOW
Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment