Friday, October 30, 2009

~Nak kenal kami?~


Assalamualaikum,....
selepas hampir dua bulan kitaorang ada blog ni... hari ni barulah ktorang putuskan untuk perkenalkan siapa diri kami ini....
ktorang ada record perbualan ini tetapi susah sangat nak upload so... kami tulis je la dalam bentuk tulisan ye....

shaz: assalamualaikumm... saya shaz
ken : dan saya ken..
shaz: try teka mana satu saya?
ken : awat hang ni ... ko ingt ni ujian teka teki ke?
shaz: biarla... aku sesekali nak jgk glamor beb..
ken : glamor ko la... gambar ko xnak aku edit... bg gmbr conan wat gapo?
shaz: ikut aku la... kalau aku tunjuk muka aku gerenti ramai awekzzz akan minat dan jatuh hati dengan aku ko tahu tak?
ken: apa?

shaz: hehehe
ken : aku nak kenalkan kat korang... aku nama je mcm laki tetapi akulah yang pakai tudung merah tu.
shaz: dan aku yang berselindung dibalik wajah si shinici hehhe ...coz aku ni terlalu hensem
ken : uek .... perasan
shaz: nama saya shazwan... skrg belajar kat uia... ambik jurusan undang-undang
ken : saya pulak panggil je ken.. now belajar kat UM...
shaz: oklah sebenarnya blog ni saya yang wujudkan... tetapi kerana kesibukan saya dengan macam2, jadi saya ajak lah partner saya ni untuk sama2 update blog budakbebal ni.
ken : walaupun aku ni dikira sebagai penulis jemputan ... aku rasa macam blog ni aku je dok update sokmo... ko tahu tak?
shaz: wei... kita tengah siaran langsungla... boleh tak ko lemah lembut sikit.. malu aku
ken : aku dah lemah lembut la ni...
shaz: harap teman2 semua xla terasa dengan kekasaran dia ni ye..
shaz: selama dok berblog ni... aku paling suka kalau si ken ni update cerita... macam2
ken : trimazzzz
shaz: puji sikit dah kembang..
ken : mana ada kembang?
shaz: sempena perkenalan kami ini... kami nak memohon maaf kalau blog ni menyakitkan hati korang semua , nilah salah si ken... masuk benda yang buat sakit hati korang
ken : tipu...
shaz : oooiii sakitla janganlah belasah aku dengan kerusi tu.
ken : aku pun nak mintak maaf...

shaz& ken : DOAKAN KAMI BERJAYA DALAM PEPERIKSAAN SEM1 NI... YE!!!


CHOW CHIN CHOW
&
ASSALAMUALAIKUM....

1 comment: