Monday, April 26, 2010

.: MalaY WEdding vs Kena Marah :.

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh......
Semalam pi Malay Wedding Expo... huhu best betul melihat decoration kek kahwin dan pelamin.... teruja betul... TeTIba je rasa nak Berkahwin.... dengan sapa pun tak tahu....
ni kek yang paling besar dan tinggi ada kat sana.....(ish xmau la aku kek besra mcm ni... mcmn nak potong)


ni plak baju pengantin... versi melayu

Balik dari sana terus colapse.... tp sebelum tu aku dah onn YM aku....biasa la walaupun online aku dah pun terlelap... Dok mimpi pasal kahwin lagi ko (aku just jadi pengapit je...dalam mimpi pun xda orang nak).....

Bila pagi, biasa la sibuk dengan nak urus keperluan diri.... kawan Buzz kat YM pun tak perasan...

so apa lagi kena marahlah.... takut dan sedih pun ada....
aku rasa macam kucing ni la plak bila kena marah......

bye2....


No comments:

Post a Comment