Wednesday, August 5, 2009

TAKUTNYA...

Minggu lepas masa 1 ogos hari Sabtu, aku duduk rumah sewa je. Almaklumlah mak dan akak tak bagi keluar satu hari. Katanya ada oarnag nak wat DEMO. Aku pun pelik DEMO apa pulak ni?. Tanya punya tanya mak dan akak bagitahu DEMO mansuhkan ISA & PRO ISA. Aklu naik bengong, PRO ISA pun nak DEMO ke?. Kempunan la pulak, rasanya kalau mak dan akak bagi pi gerenti aku pi punyer.

Semalam aku call adik aku yang belajar kat pantai timur. Dia bagitahu aku yang dia pi DEMO ISA gak, terkujut betul bila tahu adik aku pi alamat kalau mak tahu ni mati la dia. Aku tanya ke dia best tak pi DEMO? Dengan selamba dia kata best jugak, ada la pengalaman yang dia dapat timba dariapda DEMO tu. Yang bengangnya dia siap kata ruginya kau.

Aku pelik... mak dan akak tak bai pi demo, tapi my younger bro pi DEMO boleh pulka?.

kenapa DEMO mansuhkan ISA kena wat? Ramai sanagt ke warga Malaysai yang ditahan tanpa reman ni? harapa kalian dapat batu aku.

No comments:

Post a Comment